Ζήτησε να σε καλέσουμε


Παρασκευή 15 Μάρ 2019
Η τηλεόραση το δημοφιλέστερο μέσο παρακολούθησης live θέασης!

Στην παγκόσμια έρευνα καταναλωτών streaming και live υπηρεσιών, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Nevion, σχεδόν τα τρία τέταρτα (70%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εξακολουθούν να παρακολουθούν την πλειοψηφία των προγραμμάτων στην τηλεόραση, ενώ μόνο το ένα πέμπτο (20% ) προβάλλουν τακτικά περιεχόμενο στο φορητό υπολογιστή τους μέσω streaming.

Επίσης στην έρευνα της Nevion, ενός παρόχου εικονικών λύσεων παραγωγής οπτικοακουστικού περιεχομένου, 65% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι πληρώνουν για την πρόσβαση στο περιεχόμενο που τους αρέσει να παρακολουθούν. Όσον αφορά τις συνήθειες των καταναλωτών, αναφέρεται ότι ο πιο δημοφιλής χρόνος τηλεθέασης είναι το βράδυ (71%), με μόνο 8% να λένε ότι βλέπουν τηλεόραση το πρωί και μόλις 3% τοις εκατό να λένε ότι το κάνουν ενώ μετακινούνται.

Περισσότεροι από τους μισούς θεατές (57%) επηρεάζονται για το ποιο πρόγραμμα θα δουν από τα social media και από γνωστούς και φίλους (word of mouth). Επίσης αναφέρουν ότι είναι ολοένα και πιο δύσκολο να αποφύγουν τα “spoilers” (π.χ. να μάθεις το τέλος μιας ταινίας πριν πας να την παρακολουθήσεις).

«Παρά την άνοδο των υπηρεσιών on Demand, το 73% του δείγματος παρακολουθεί ζωντανό πρόγραμμα. Ένα τόσο μεγάλο ποσοστό χρήσης της τηλεόρασης, και η επιθυμία να «αποφύγει τα spoilers» δείχνουν ότι η παρακολούθηση τηλεόρασης θεωρείτε συχνά ένα «γεγονός» μέσα στην καθημερινότητά μας. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να καθίσουν στην τηλεόρασή τους και να παρακολουθήσουν σε πραγματικό χρόνο αυτό που τους αρέσει, και όχι μέσω του κινητού τους ή άλλης συσκευής», δήλωσε ο Olivier Suard, Αντιπρόεδρος Marketing της Nevion.

Όταν αναλύθηκαν οι πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές εκδηλώσεις, τα sports κυριαρχούν και ακολουθούν οι ειδήσεις, τα reality shows, και τέλος οι εκδηλώσεις μεγάλης απήχησης όπως π.χ. βραβεία, τελετές κλπ.

«Οι καταναλωτές είναι δεκτικοί στο να πληρώσουν για να δουν το περιεχόμενο που τους αρέσεις, ενώ την ελεύθερη τηλεόραση προτιμά μόλις ένας στους δέκα. Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη σημασία της παραγωγής όλο και πιο συναρπαστικού ζωντανού περιεχομένου, αλλά ολοένα και πιο οικονομικά.

Επίσης αποδεικνύει ότι η παραγωγή υψηλής ευκρίνειας περιεχομένου δεν πάει χαμένη, μιας και οι πελάτες παρακολουθούν το περιεχόμενο στην καλύτερη δυνατή συσκευή, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν δορυφόρο, free to air, ΟΤΤ κλπ.» πρόσθεσε ο Olivier Suard

Πηγή: advanced-television.com
Αποστολή
Έλα σήμερα στην Nova. Αφορά νέους πελάτες.
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και θα σε καλέσουμε χωρίς κόστος.
Σχετικά κατηγορίας